Fitness to zdrowie!
    Fitness, czyli gimnastyka rekreacyjna. Jego początki wiążą się z rozwojem i rozpowszechnieniem aerobiku. Kolebką tego drugiego były Stany Zjednoczone. Za twórcę uważa się dziś niejakiego dr. Kennetha Coopera. W latach siedemdziesiątych lekarzem w narodowej agencji aeronautyki. Do jego zadań należało opracowanie programów kondycyjnych specjalnie dla amerykańskich astronautów. Ćwiczenia aerobowe, nazywane też tlenowymi mają na celu by układ krążenia i oddychania ćwiczącego pracował w ten sposób. Umożliwia to prawidłowe organizmu podczas wzmożonego wysiłku fizycznego. Specyficzną odmianą jest fitness. Są to ćwiczenia wykonywane w rytm muzyki. Obecnie niezwykle popularne wśród ludzi w różnym wieku. Za prekursorkę można uznać aktorkę Jane Fonde. Zaczęło się od nieszczęśliwego splotu zdarzeń. W 1979 podczas zdjęć do filmu,, Chiński syndrom’’ złamała nogę. Był to jej wielki osobisty dramat. Stawiał pod znakiem zapytania dalszą karierę. Za niecałe dwa miesiące miały się zacząć zdjęcia do kolejnego filmu. Niezwykle ważnego dla Fondy. Czasu na dojście do pełnej sprawności było dramatycznie mało. Szukając złotego środka, udała się do klubu gdzie prowadzono zajęcia gimnastyczne dla kobiet zakłady bukmacherskie. Ten sposób ćwiczeń był o tyle nowatorski, że towarzyszyła mu muzyka dyskotekowa. W dzisiejszych czasach panuje bardzo wiele chorób i jesteśmy narażeni na bardzo dużo wypadków samochodowych czy wypadków przy pracy. Zdrowie jest najważniejszą wartością i trzeba o nie dbać. Bardzo dużo osób nie odżywia się odpowiednio, przez co często chorują. Ich diety nie dostarczają Im odpowiedniej ilości substancji odżywczych, witamin i mikroelementów. Odpowiednio skonstruowana dieta do podstawa w życiu każdego człowieka. Wiele osób poprzez to, że nie mają odpowiedniej diety mają niedowagę lub nadwagę. Nadwaga czy otyłość to obecnie najbardziej powszechne schorzenie dla krajów wysoko rozwiniętych. W pokarmach sprzedawanych w Fast foodach czy różnego rodzaju knajpach jest bardzo dużo pustych kalorii. Bardzo popularne stało się odchudzanie, czyli sposoby na zrzucenie nadwagi. Jest bardzo wiele ziół, leków i diet ułożonych specjalnie pod odchudzanie. Jednak najważniejszym czynnikiem, który wpłynie na znacznie na zmniejszenie się otyłości jest zwiększenie aktywności ruchowej. Tylko ruch pozwala na spalenie zbędnych kalorii. To był strzał w dziesiątkę. Nie minął tydzień, a odczuła już pierwsze symptomy poprawy. Po dwóch miesiącach pełni formy stanęła przed kamerą, gotowa do kolejnych wyzwań. W Polsce pierwszy klub fitness powstał w 1983 roku. Fitness Klub "POD SKOCZNIĄ" w Warszawie, bo tak brzmiała jego nazwa, mimo niezbyt szerokiej oferty przyciągnął tłumy amatorów ćwiczeń w rytm siłownię jako alternatywne zajęcia dla mężczyzn. Z czasem powstały też gabinety masażu, saunie suche, parowe. Wachlarz usług ciągle się zwiększał. Właściciele robili wszystko by przyciągnąć i zaspokoić oczekiwania klientów. Obecnie, zwłaszcza w większych miastach jest to niezwykle popularna rekreacji. Nawet w sobotni ranek kluby są pełne. zakłady sportowe Menadżerowie firm, asystentki w dużych korporacjach, wszyscy oni lubią zakończyć męczący tydzień formą relaksu fizycznego.

Dieta na dobrą pamięć

thinking-334551-mWielokrotnie w naszym życiu zdarzały się, bądź nadal zdarzają sytuacje, kiedy w ciągu krótkiego czasu musimy przyswoić i zapamiętać wiele informacji. Dla uczniów  i studentów to niemal codzienność. Częste sprawdziany, klasówki, sesja i egzaminy potrafią istotnie nadwyrężyć nasz umysł. Ważna w okresie intensywnej nauki jest dobra koncentracja i pamięć. Istnieje wiele suplementów diety, dostępnych w aptekach i sklepach, mających nam pomóc w szybkim przyswojeniu dużej ilości nowego materiału. Niezbędna w tym czasie i najskuteczniejsza jest dieta na dobrą pamięć. Nie jesteśmy nawet świadomi, jak wiele produktów, które spożywamy, czy których unikamy, może nam pomóc w efektywnej nauce. Dieta powinna być bogata w posiłki, w których skład wchodzi marchew. Zwłaszcza ta świeża przyśpiesza przemianę materii w naszym mózgu. W naszym menu nie powinno też zabraknąć także ryb, orzechów, soi i cukru. Wzbogacenie naszego menu o te produkty z cała pewnością zwiększy nasza zdolność do zapamiętywania. Uczenie będzie łatwiejsze i przyniesie lepsze rezultaty.

Dieta na dobry humor

Życie w ciągłym pośpiechu, pogoń za karierą, pieniędzmi, powoduje ogromny stres. Ludzie są coraz bardziej sfrustrowani, zestresowani, pełni negatywnych emocji. Uśmiech coraz rzadziej gości na naszych twarzach. Relaks i odpoczynek to luksus, na który rzadko możemy sobie pozwolić. Istnieje jednak coś, co nie wymaga wielkiego wysiłku, a może poprawić nasze samopoczucie. Jest to dieta na dobry humor. Tak, to nie mit. Kiedy jesteśmy zestresowani, zdenerwowani, chętnie sięgamy po pikantne przekąski lub czekoladę.

 

Rozładowuje to stres i zajmuje na dłonie. W dużej mierze nasz chwilowy stan emocjonalny wpływa na rodzaj spożywanych produktów. Jedzenie słodyczy zwiększa ilość serotoniny w naszej krwi-hormonu szczęścia. Ponadto czekolada zawiera magnez, poprawiający koncentrację. Jednak efekt działania cukrów, zawartych w słodyczach, jest krótkotrwały. Dlatego też warto sięgać po produkty, zawierające cukry złożone, takie jak pieczywa pełnoziarniste, warzywa i owoce. To produkty zdrowsze dla naszego organizmu, o długotrwałym, dobroczynnym działaniu.

Dieta na mroźne dni

a-beauty-girl-on-the-snow-background-2-1379652-mNasz organizm jest inny każdego dnia. Wymaga dostarczania określonych, niezbędnych dla swojego funkcjonowania produktów. W zależności od pory roku wymagania te się zmieniają. Różnica jest ogromna, zwłaszcza pomiędzy okresem letnim a zimowym. Zima szczególnie przybieramy na wadze, mamy większy apetyt, jemy częściej i bardziej kaloryczne potrawy. W czasie mroźnych dni nasz organizm potrzebuje więcej kalorii. Dlatego też została opracowana dieta na mroźne dni. Ma ona na celu zapewnienie naszemu organizmowi tego, co mu niezbędne, równocześnie nie powodując tycia.

 

Dieta jest bogata w błonnik, witaminy: A, C, D, E, K oraz nienasycone kwasy tłuszczowe. Poleca się jedzenie chudego mięsa, ryb, warzyw, owoców, kaszy, otrębów. Warto zrezygnować z białego pieczywa, tłustych sosów, masła i słodyczy. Dla wzmocnienia odporności naszego organizmu warto pić jogurt i kefiry. Cykl diety trwa 6 dni, w tym czasie możemy stracić około 1 kilograma. Dieta na mroźne dni może być stosowana tak długo jak mamy ochotę. Picie w tym czasie dużej ilości wody mineralnej z pewnością dodatkowo poprawi nasz metabolizm.

Dieta na przyrost masy

Wiele osób boryka się z problemem nadwagi. W obecnych czasach jest to zjawisko dość powszechne. Brak czasu na przygotowywanie posiłków, dostępność i niski koszt produktów fast-food, nie są korzystne dla naszego zdrowia i wyglądu. Z drugiej jednak strony liczna grupa osób ma wręcz przeciwny problem, nie mogą przytyć, mimo wielu starań, obżerania się, kilogramów im nie przybywa. Wielu chłopców, trenujących na siłowni, oprócz wyrzeźbienia mięśni, pragnie zwiększyć ich masę.

 

Stosują różnego rodzaju odżywki dostępne na rynku bogate w białka i substancje wspomagające rozrost mięśni. Jednak najskuteczniejszym, choć nie tak szybkim, sposobem jest dieta. Dieta na przyrost masy to dania składające się w 60% z węglowodanów, 30% z białek i 10% z tłuszczy. Posiłki należy spożywać 5-7 razy dziennie, a przy tym pić dużo wody mineralnej. Skomponowane posiłki powinny być zdrowe i smaczne. Indywidualne dopasowanie diety może dać widoczne długotrwałe efekty. Gotowe programy żywieniowe nie są tak samo dla wszystkich skuteczne.

Dieta na trądzik

female-portrait-1-1168092-mProblemy z cerą to częsty problem, zwłaszcza wśród nastolatków. Pryszcze spędzające sen z powiek, powodują kompleksy i obniżenie samooceny. Nastolatki przez to widzą siebie jako osoby gorsze i brzydsze od swoich rówieśników. Duży wpływ na powstanie trądziku mają obecne w środowisku toksyny i substancje chemiczne, dostające się do organizmu każdego dnia. Zmiana diety na właściwą może zahamować powstawanie i pomóc w leczeniu tej przepadłości. Dieta na trądzik nie powinna zawierać tłuszczy zwierzęcych.

 

Warto  zrezygnować z dań smażonych na wielokrotnie używanym oleju. Darować sobie obiady i przekąski typu fast-food. Kolorowe napoje gazowane w tej diecie powinny zostać zastąpione wodą mineralną i sokami. Dieta na trądzik to także unikanie słodyczy i produktów zawierających duże ilości cukrów. Należy również pamiętać, że czynne i bierne palenie przyczynia się do powstawania trądziku. Dlatego też, warto unikać zadymionych miejsc, takich jak puby i bary. Stosowanie się do tych zaleceń z pewnością pomoże w walce z trądzikiem.

Jeśli od dłuższego czasu nie możesz schudnąć, być może popełniasz jakieś błędy żywieniowe. Zwróć uwagę, czy pijesz wystarczająco dużo płynów. Jeśli uprawiasz sport, pamiętaj, że wydalasz duże ilość płynów podczas wysiłku, te płyny się nie liczą! Musisz dostarczać sobie na czysto dwa litry wody, i to nie chodzi o kawę czy czarną herbatę, ale właśnie […]

W sieci roi się od diet, których autorzy obiecują szybki, trwały spadek wagi. Zanim zaczniemy stosować jedną z nich, warto się jej przyjrzeć i w ogóle wszystkim dietom, jakie nam się proponuje. Przede wszystkim dietetycy radzą, aby nie próbować nadrobić straconych lat w dwa tygodnie. Na pewno wyjazd na farmę piękności każdej z nas dobrze […]

akcesoria erotyczne na każdą okazje Zakaz kopiowania tekstu bez zgody autora.