a-beauty-girl-on-the-snow-background-2-1379652-mNasz organizm jest inny każdego dnia. Wymaga dostarczania określonych, niezbędnych dla swojego funkcjonowania produktów. W zależności od pory roku wymagania te się zmieniają. Różnica jest ogromna, zwłaszcza pomiędzy okresem letnim a zimowym. Zima szczególnie przybieramy na wadze, mamy większy apetyt, jemy częściej i bardziej kaloryczne potrawy. W czasie mroźnych dni nasz organizm potrzebuje więcej kalorii. Dlatego też została opracowana dieta na mroźne dni. Ma ona na celu zapewnienie naszemu organizmowi tego, co mu niezbędne, równocześnie nie powodując tycia.

 

Dieta jest bogata w błonnik, witaminy: A, C, D, E, K oraz nienasycone kwasy tłuszczowe. Poleca się jedzenie chudego mięsa, ryb, warzyw, owoców, kaszy, otrębów. Warto zrezygnować z białego pieczywa, tłustych sosów, masła i słodyczy. Dla wzmocnienia odporności naszego organizmu warto pić jogurt i kefiry. Cykl diety trwa 6 dni, w tym czasie możemy stracić około 1 kilograma. Dieta na mroźne dni może być stosowana tak długo jak mamy ochotę. Picie w tym czasie dużej ilości wody mineralnej z pewnością dodatkowo poprawi nasz metabolizm.